Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Izbori na Kosovu - od nacionalnog sumraka do državne pomrčine

Komentari (24) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 01 septembar 2013 15:12
Goran Jevtović
General Stojanović je bio ratni načelnik VBA Prištinskog korpusa. Ili je čovek ludo hrabar pa sa takvom ratnom biografijom šparta opušteno Kosovom, kada se mnogo niže pozicionirani oficiri boje hapšenja, ili je u pitanju nešto drugo, a što je u tesnoj vezi sa nadolazećim događajima?!

Sjajan i istovremeno tekst pun tuge i jada.
General Momir Stojanović je bio načelnik Odseka bezbednosti Prištinskog korpusa, a kasnije prvi direktor VBA.
Rodom je iz Đakovice.

Čovek koji je, jednostavno, izdao sve. Ali baš sve.
Preporuke:
86
6
2 nedelja, 01 septembar 2013 15:19
Munze Konza
Fenomenalna analiza! Ovde samo fali da autor malo eksplicitnije navede, da su naše vladajuće figure u Briselu dogovorile nešto protivno državnim i narodnim interesima, i da je to uzrok zašto narod ne želi da ih posluša. Da su zaista hteli dobro narodu na Kosovu, pa i na severu, trebali su da usklade narodne i državne interese, pa tek da onda sa time idu u Brisel Ovako, postavljanjem briselskih i albanskih interesa ispred narodnih, a zatim pritiskanjem naroda da ih svojim izlaskom "pokrije" u izdaji, je krajnje licemerno, i u krajnjoj liniji štetno i po Srbiju, i po srpski narod ma gde on bio, a po srpski narod na Kosovu naročito.
To je u tekstu i rečeno, ali mi se čini nedovoljno otvoreno i jasno!
Preporuke:
56
3
3 nedelja, 01 septembar 2013 16:10
EA
Pa ne stvara se Velika vec Prirodna Albanija . Velika Albanija je proizvod srpske propagande,da bi stavio naglasak kao toboz eto Albanci hoce to. Za Albansku stvar sada radi Srbija,kasnije Makedonija,pa CG i na kraju Grcka,koja stvarno propada kao po onoj narodnoj "propali ste ko Grcka". Tako je to, tudja kost u grlo stane.
Preporuke:
7
53
4 nedelja, 01 septembar 2013 16:22
Staša, Bgd
Gospodine Đikiću, odličan tekst, ali je nažalost "van vremena i van prostora"! Kosovo je izgubljeno mnogo ranije, potpisivanjem Kumanovskog sporazuma i Rezolucijom 1244 SB UN. Napuštanjem tertorije od strane srpske vlast, vojske i policije, naša država se odrekla dela svoje tertorije.Od juna 1999 godine sve vlasti u Srbiji simuliraju vlast na KiM i to simuliranje pretvorilo se u svoju suprotnost.Čini mi se da je nekava poslednja šansa izgubljena teranjem kosovsko-metohijskih Srba na izbore 2001 godine, kada je, ustvari, dat legitimitet temeljima kosovske nezavisnost. Kako dalje svi postavljaju pitanje, ali nemaju odgovor, ili imaju nerealne ili pogrešne odgovore. Ovaj moj stav ne znači da podržavam katastrofalnu politiku ove nakaradne vlasti. I ja lutam tražeći odgovor. Gospodine Đikiću,odličan ste analitičar, hrabr ste čovek, zato odgovor potražite "u vremnu i prostoru". Vi to možete!
Preporuke:
6
72
5 nedelja, 01 septembar 2013 16:53
olja
Da, odlican tekst. Da, tuga i jad za nas. "Buducnost nase dece" - kakva otuzna fraza jednog kvislinga...
Preporuke:
54
4
6 nedelja, 01 septembar 2013 16:58
Zvečan
@Staša Bgd,
Na osnovu Vašeg komentara draga Staša, niste ni morali da stavljate u nik i ono "bgd". Na takve komentare "bgd" se podrazumeva.
Što se tiče Kumanovskog sporazuma, on je izdejstvovan neverovatno snažnim napadima NATO avijacije, uz mnoge žrtve. Uprkos tome, Srbija je u rukama imala R-1244, koja joj je garantovala celovitost i suverenitet nad okupiranom teritorijom.
Briselski sporazumi, bez zrna baruta poklanjaju tu teritoriju Velikoj Albaniji, koja ovime dolazi u predgrađa Kraljeva, Vranja i Niša.
Preporuke:
62
7
7 nedelja, 01 septembar 2013 17:14
Goran Jevtović
Staša, Bgd
Kosovo je izgubljeno mnogo ranije, potpisivanjem Kumanovskog sporazuma i Rezolucijom 1244 SB UN. Napuštanjem tertorije od strane srpske vlast, vojske i policije, naša država se odrekla dela svoje tertorije.


Neće biti ovako kako pišete, ni blizu.
Nakon usvajanja Rezolucije 1244 sve do petog oktobra, na KosMetu je funkcionisalo 19 potkomiteta Savezne vlade, zatim privremeno Izvršno veće AP KiM Republike Srbije u punom kapcitetu, više posebnih organa i organizacija, a kao kuriozitet, u centru Prištine radilo je Odeljenje MUP-a R Srbije koje se između ostalog bavilo izdavanjem putnih isprava i ostalih ličnih dokumenata.

Pored navedenog, već u jesen '99-te krenulo se sa organizacijom i pripremama Kosmetskog odreda koji je na proleće 2000-te bio spreman za povratak.
U septembru te godine, neposredno pred petooktobarski puč, stigla je zvanična Molba komandanta KFOR-a da se slanje Odreda odloži za decembar zbog "tehničkih problema i logistike".
Preporuke:
65
7
8 nedelja, 01 septembar 2013 17:19
Marko Miljanov
I Đikić je iz Đakovice ali nije izdajnik kao Alekov general Stojanović , naprotiv, bravo za patriotu
Preporuke:
64
3
9 nedelja, 01 septembar 2013 18:22
racel
Odmah da kazem da je tekst brilijantan, sto nije prvi put od postovanog profesora.Ali sto se tice komentara, zasto se, prvo, tepa najvecem izdajniku i kaze mu se Alek, a drugo i najvaznije, sve nesto sa strahom ili izokola, sto se ne kaze da je za sve sto se trenutno dogadja, kriv iskljucivo Aleksandar Vucic.Ja cu sada da parafraziram meni omrazenu Vesnu Pesic, kada je rekla za Borisa Tadica da je toliku vlast i moc prigrabio, kakvu u zemlji Srbiji niko nije imao.E, takvu i jos vecu ima doticni, cije ime mi je mrsko da pominjem, a o prljavstini njegovog obraza neka se pozabavi njegova majka i njegova deca,ali sva je prilika da ne postoji sredstvo, koje ce taj obraz da opere.
Preporuke:
44
3
10 nedelja, 01 septembar 2013 18:30
Mihajlo
Hajde da jednom pogledamo tu priču o poštovanju Ustava. Ustav je prekšila sadašnja vladajuća garnitura, potpisivanjem Briselskog sporazuma. Prekršila ga je Tadićeva garnitura, svojim "evropregovaračkim" entuzijazmom. Prekršili su onaj raniji Ustav i Tadić i Koštunica pregovarajući sa delom vlastite teritorije u Beču. Prekršio ga je Milošević Kumanovskim sporazumom. A prekršio je i onaj Ustav iz 1974, kada je pokušao da Srbiju učini celovitom. Tako dolazimo do onog Ustava iz 1974. Zbog kršenja tog Ustava, kojim je ustavno predviđen raspad SFRJ na republike i pokrajine (socijalističke) mi smo okrivljeni za rat, bombardovani,uvedene su nam sankcije i sudski smo proglašeni genocidnim narodom. Svet JEDINSTVENO kaže da važi samo Ustav iz 1974. Oni su ga pisali. Šef ruske kancelarije u Prištini, Šeguljev, vam reče da izađete na izbore. Trebali ste da čuvate srpsko trajanje na KiM u uslovima kad Srbije nema i kad tek treba da se stvara. Bili ste jedina slobodna teritorija u Srbiji. Bili.
Preporuke:
23
5
11 nedelja, 01 septembar 2013 18:32
Deda jedan
Nikada mi nije bila jača strana pisanije a pogotovo pesničko.Ali uvek ima prvi put.
Oj Milice,oj Danilo,
oko drago,oko milo.
Sve će tata za vas dati,
sve će srpsko urnisati.
Tuđe dete, baš me briga,
neka plače,neka rida.
Neka moli Svetog Savu,
da mu ovaj spasi glavu.
Preporuke:
35
3
12 nedelja, 01 septembar 2013 20:55
Doboj
Izbore je raspisala „predsednica Kosova“, Atifete Jahjaga, na osnovu „Ustava Republike Kosova“, odlukom od 2. jula štampanom sa „grbom Republike Kosova“, objavljenom dan kasnije u „Službenom glasniku Republike Kosova“, dostavljenom „Centralnoj Izbornoj Komisiji Republike Kosova“, a što sve ukazuje na statusno neutralne aktivnosti.

Ovo je vrh! Baš čekam večeras Dačića kod Bećkovićke, da vidim kako će da brani "statusnu neutralnost"!
Preporuke:
28
3
13 nedelja, 01 septembar 2013 21:02
Milica KM
Profesore, clanak je kao i uvek na nivou, samo ste zaboravili da date barem neki predlog, neko resenje za situaciju. Nazalost, mnogo je ljudi koji razumeju situaciju, ali ih je malo koji znaju sta im je ciniti...
Preporuke:
11
10
14 nedelja, 01 septembar 2013 21:39
Zvečan
@Milica KM
ako je država zaista htela da čini političke korake na Kosovu i u Metohiji, zar se nije moglo krenuti od recimo: rasvetljavanja ubistava radi trgovine organima, sudbine kidnapovanih i nestalih lica, povratka 250.000 izbeglih, zaštite srpske državne, crkvene i privatne imovine? Pa nakon što se to reši, pristupi hrabrim i mudrim državničkim potezima.
Što se mene tiče, ja potpisujem ovo navedeno, i identičnog sam mišljenja kao i autor. To je bio put, sve do "briselskih sporazuma". Nakon Brisela više to ne važi draga zemljakinjo, jer je država rešila da nas da u miraz Velikoj Albaniji. Nesreća je ta što se put Srbije u EU kupuje prodajom Kosova.
Preporuke:
29
3
15 nedelja, 01 septembar 2013 21:49
Bojan, Priština
Brilijantan tekst. Na NSPM sam uvek sa isčekivanjem novih tekstova profesora Đikića.

Istina je sledeća Srpski narod na Kosovu je žrtvovan, to se više i ne skriva.

Najveća tekovina borbe Srba sa Kosova-Sever Kosova, i to je žrtvovano u paketu sa narodom i isporučeno Hašimu Taćiju i njegoivim trgovcima ljudskim organima.

Mene naravno najviše boli moja rodna Priština ali imam neki osećaj da me još više boli srce za sever Kosova i Kosovsku Mitrovicu, jer za mene to nije samo deo grada i parče brdske zemlje.
To je jedna slobodarska ideja, to je živo svedočenje da i u sred najgore okupacije borbom može da se osvoji parče slobode čak i bez države.
To je putokaz.

Ako je nekom za utehu, ovi koji potpisuju ove dokumente koji nam kidaju Kosovo sutra bi, odnosno, sutra će isto tako potpisati i za bilo koji drugi deo Srbije.
Preporuke:
40
4
16 nedelja, 01 septembar 2013 22:02
teletabis
"Radi „budućnosti naše dece“ vladajuća garnitura ovo radi. Oni tu misle na njihovu decu, ne na našu, posebno ne na decu sa KiM.
Preporuke:
35
2
17 nedelja, 01 septembar 2013 23:25
Radikal
Koja je to „tajna veza“ naredila našoj vladi da sprovodi odluke Atifete Jahjage? Neko jeste
Oni su toliki izdajnici, da nema potrebe da im iko naređuje. To je za njih uživancija.
Preporuke:
23
3
18 ponedeljak, 02 septembar 2013 00:16
Marko
Vecinu u Srbiji pitanje Kosova ne zanima.
Sudbina preostalih sunarodnika takodje.

Za njih je glavna stvar da pocinje Farma.
Preporuke:
29
3
19 ponedeljak, 02 septembar 2013 06:57
Munze Konza
@Marko
Ma da je samo Farma, nego počinje i Sulejman, pa mogli bi ovi naši još ponešto da poklone za to vreme "radi budućnosti naše dece"! Niko ništa ne bi primetio, pa ni deca.
Preporuke:
16
3
20 ponedeljak, 02 septembar 2013 10:27
Dr.rade Pajovic,Florida
Ovo su za mene mozda najtezi dani u zivotu!Ovo je vreme strasnije od onoga kada je moj deda gazio Albaniju na putu u izgnanstvo!I kad pomislim da sam i ja glasao za izdajnike,padam u ocajanje!Uostalom sta je bila alternativa?Tadic i komp.Ovaj covek koji je sebi prigrqbio svu vlast i ne obazire se ninasta je zla kob Srbije!ovo nece moci da se zavrsi dobrim!Pogledajte samo njegove fotografije,te debele usne,nedovrsenu fizionomiju!Pa stalno demagosko potsecanje na ¨buducnost nase dece!¨Kako se moze imati bilo kakvo poverenje u coveka bez principa i trunke patriotizma?Poslednja vremena i njihovi vesnici!
i
Preporuke:
18
4
21 ponedeljak, 02 septembar 2013 10:47
Petar Pantelić
Za Dr.rade Pajovic,Florida

Alternativa je bio, recimo, DSS ili Dveri. Sada to više nije bitno.

Inače, ovaj tekst je izuzetan. Ne ostavlja nedoumioce. Ako nekome, posle čitanja, nešto nije jasno, ili je beznadežno glup, ili ne može da se koncentriše od silne brige za sopstveno debelo crevo, ili je zlonameran.
Preporuke:
19
4
22 ponedeljak, 02 septembar 2013 13:42
Gordana
Petre Pantelicu,
potpisujem svaku rec iz vasg komentara.
Preporuke:
8
3
23 ponedeljak, 02 septembar 2013 17:40
s.p.Lajković
I sve to zbog toga što u Srbiji više ne stanuje ni jedan častan oficir....
Preporuke:
10
2
24 utorak, 03 septembar 2013 18:08
el ninjo
neka se ljudi ne upisuju u te spiskove i neka ne izlaze na izbore. to je rešenje.
Preporuke:
5
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner